En vanlig tisdagskväll ????

Här äts det räksmörgås och dricks öl. Är det fest eller vad? Nej ingen fest men jag tyckte att jag kunde fira lite att medicinminskningen går superbra. Är nu nere i halva dosen mot vad jag tog för en månad sen och där skall jag stanna ett par veckor. Om ingen försämring skett så fortsätter minskningen i en långsammare takt efter det. Den som lever får se.

Nu skall jag bara njuta, sticka lite och elda i spisen.

Vi hörs mina vänner.

Detta inlägg publicerades i personligt. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till En vanlig tisdagskväll ????

  1. vardagsparlor skriver:

    Ett stort grattis..helt fantastiskt ❤ Förstår att du hsr lite festligt.

    • lenarwik skriver:

      Tack, jag mår bra just nu men är medveten om att det kan komma bakslag men den dagen den sorgen, ni skall här njutas.;)

  2. Jessica skriver:

    Hurra! Klart att det måste firas!

Lämna en kommentar